Welkom! Forums 20150319 · Gent · Griet Lust Vraag & Antwoord Vragen bij module 3 Ontwikkeling

Weergave van 3 geneste reacties
  • Auteur
    Berichten
    • #27612
      Griet
      Moderator

      Hier kunnen jullie je vragen, tips en weetjes uitwisselen rond module 3 ‘Ontwikkeling’. Hou deze topic zeker in de gaten, ik ga hier geregeld een aantal interessante tools posten die voor jullie van toepassing kunnen zijn.

    • #27625
      Els Moonen
      Deelnemer

      Dag Griet

      Ik kan het niet laten … Ontdek de dt-fout bij de aanpakomschrijving van module 3:

      De cursist kan digitaal materiaal aanbieden dat het leren ondersteund; hij houdt rekening met didactische principes tijdens het ontwikkelproces

      Groetjes

      Els

    • #27930
      Els Moonen
      Deelnemer

      Dag Griet

      Dank je wel voor je feedback op mijn twee leerpaden. Ik sla jouw feedback op mijn harde schijf op (en op de Google Drive uiteraard) zodat ik er eind juni – juli concreet mee aan de slag kan.
      Je tips om meer structuur in mijn leerpaden te brengen neem ik zeker ter harte!
      Wat ik ook waardeerde, is dat je me erop wees dat niet alles digitaal moet, als het analoog efficiënter kan zijn. De studenten binnen de nieuwe VOLO-opleiding staan met z’n vieren in een stageschool. De groepsopdrachten kunnen ze ‘live’ met mekaar uitwisselen en bespreken. Ik hoef daar niet bij te zijn. Wel kan ik via een of ander digitaal kanaal wel de mogelijkheid bieden om vragen te stellen.

      Groetjes

      Els

    • #27942
      Griet
      Moderator

      Dag Els,

      In een blended traject moet je inderdaad niet alles digitaliseren, een doordachte inzet van digitale leeractiviteiten t.a.v. je beschikbare contactmomenten is hierbij cruciaal. Ik denk dan ook dat je er goed aan doet om het samenwerken ‘live’ te laten gebeuren, een reflectie hierop kan eventueel wel digitaal tenzij je dit zal doen tijdens de contactmomenten.

      Groetjes
      Griet

Weergave van 3 geneste reacties
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.