Welkom! Forums 20150319 · Gent · Griet Lust Vraag & Antwoord Vragen bij module 1 \'Basis\'

Tags: 

Weergave van 3 geneste reacties
  • Auteur
    Berichten
    • #27201
      Griet
      Moderator

      Hier kunnen jullie je vragen rond de eerste module posten. Resultaten en tussentijdse resultaten worden gepost op de virtuele klas via Google Drive.

    • #27224
      Griet
      Moderator

      Ter inspiratie voor jullie analyse. Een aantal websites naar bestaande -digitale- cursussen rond talenonderwijs.

      http://oli.cmu.edu/learn-with-oli/see-our-free-open-courses/

      http://spanishmooc.com/spanish-100-starter/

      Zeker de laatste geeft je een overzicht van de opzet van de cursus.

      • #27336
        Griet
        Moderator

        Dames, goed bezig! Ik heb jullie analyses bekeken en voorzien van feedback. Bekijk deze nog even vooraleer we starten met de module ‘ontwerp’. Ga ook zeker eens bij elkaar kijken!

        Je hebt uiteraard nog tijd tijdens de module ‘ontwerp’ om je analyse te verfijnen, deze twee modules hangen dan ook samen.

        Els, je gaf aan dat de timing voor module 1 moeilijk was. Je kan deze analyse nog maken terwijl je ook module ‘ontwerp’ doorneemt. Geef maar een seintje wanneer deze op de Google Drive staat.

    • #27326
      Roosje Galle
      Deelnemer

      Het is mij nog niet duidelijk wanneer ik mijn document in de map eindresultaat mag plaatsten. Wacht ik tot na de eerste feedback? Griet, geef jij ook feedback op elk resultaat en moet daar ook op gewacht worden? Nu staat er een document in de map eindresultaat waar volgens mij nog geen feedback op gegeven is.

      • #27327
        Griet
        Moderator

        Dag Roosje,

        Goede opmerking, ik heb de map ’tussentijdse resultaten’ verwijderd. Ik ga dit ook doen voor de andere modules. Ik heb jouw document verplaatst naar de map ‘resultaten’. Ondertussen heeft Scarlet ook haar analyse online geplaatst, jouw feedback hierop is zeker waardevol. Ik bekijk jullie analyses morgenavond.

        Groetjes
        Griet

    • #27376
      Griet
      Moderator

      Inspiratie uit de andere talengroep!

      Op de Google Drive onder module 1 ‘Analyse’ is er een map ‘inspiratie’ toegevoegd. Daar vinden jullie de analyses van de andere talengroep in het traject. Dit kan jullie eventueel inspireren bij het verfijnen van de eigen analyse.

Weergave van 3 geneste reacties
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.