Weergave van 2 geneste reacties
  • Auteur
    Berichten
    • #27351

      Dag iedereen,

      eindelijk de opdracht van mij. Mijn excuses. Wegens visitatie (zijn op dit moment de terugkoppeling aan het voorbereiden) van onze opleiding kon ik het niet vroeger afleveren.

      Katrien De Westelinck
      Opdrachthouder IKZ-Onderwijsontwikkeling
      Professionele Bachelor in pedagigue van het jonge kind
      Arteveldehogeschool

      Bijlagen:
      Je moet inloggen om bijgevoegde betanden te bekijken.
    • #27372
      Mieke
      Moderator

      Katrien,

      Ik bewonder dat je tussen de visitatie door nog tijd gevonden hebt om de opdracht te maken!

      Als informatiehulpmiddel kies je voor een Powerpoint. Let erop dat die initieel niet bedoeld is voor zelfstudie! Zie tips in bijlage en in de algemene feedback bij deze opdracht.

      Groetjes,
      Mieke

      Bijlagen:
      Je moet inloggen om bijgevoegde betanden te bekijken.
    • #27668
      Bert Van Aken
      Deelnemer

      Opdracht 1

      Bijlagen:
      Je moet inloggen om bijgevoegde betanden te bekijken.
      • #27689
        Mieke
        Moderator

        Hey Bert,

        Fijn dat je ook de tijd gevonden hebt voor de eerste opdracht. Het begin is er! 🙂

        Je analyse mag gerust een stuk uitgebreider / concreter.
        Bijv. bij werkvormen kies je de categorie ‘interactie bevorderen’. Dat kun je aangeven in de 2e kolom. In de derde kolom kun je dat dan specificeren. Hetzelfde voor doelstelling en hulpmiddel.
        Misschien kun je eens naar de opdrachten van je medecursisten kijken voor inspiratie.

        Verder heb ik het gevoel dat jouw doelstellingen zich niet enkel op het vlak van weten situeren? Je schrijft dat het om luisteren en spreken gaat, dus neem ik aan dat ze dat ook zullen moeten toepassen? Of komt dat later pas, en ligt dat niet binnen de scope van het stukje dat je geselecteerd hebt?
        Als je als doelstelling ‘weten’ kiest, lijkt mij een werkvorm ‘interactie bevorderen’ ook niet de meest logische keuze. Daar zit dus ergens nog iets niet helemaal goed.

        Herbekijk je de analyse even op basis van deze bedenkingen? Op die manier kom je tot een goede basis om op verder te werken in opdracht 2. Zo wordt het alsmaar concreter!

        Groet,
        Mieke

      • #27690
        Bert Van Aken
        Deelnemer

        Dag Mieke

        Ik heb het nog even bekeken.
        Ik zie voorlopig toch enkel ‘weten’ aan bod komen.

        Het spreken komt zo aan bod dat de cursist in staat moet zijn om de inhoud van een beroep te kunnen herhalen en ook de negatieve kanten eraan kan aangeven.

        Module 2 komt eraan.
        Bert

        Bijlagen:
        Je moet inloggen om bijgevoegde betanden te bekijken.
Weergave van 2 geneste reacties
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.